Ontwerp GGZ site
De nieuwe site heeft een modern ontwerp dat er goed uit ziet op zowel mobiele apparaten als brede desktopschermen. Het ontwerp op maat wordt in overleg met u gemaakt, zodat het past bij uw praktijk of instelling.
Inhoud GGZ site
Hieronder volgt een opsomming van wat de meeste van de sites voor de GGZ bevatten. Elke praktijk is uiteraard anders. Dus niet alles hoeft voor u van belang te zijn. Of wellicht heeft u extra inhoud of functies nodig. Voor elke website maak ik een voorstel op maat (inclusief prijsopgaaf). Om een goed voorstel te maken, kunnen we het best eerst even (beeld)bellen om de wensen en mogelijkheden te bespreken. Neem hiervoor contact op.
Informatie over de doelgroep
Voor wie is behandeling bij uw praktijk geschikt? Voor wie niet?
Informatie over de psychische problemen/aandoeningen
Welke psychische problemen worden behandeld in uw praktijk?
Informatie over de behandelmethodes
Welke behandelingen worden toegepast in uw praktijk?
Over het team
Relevante informatie over de behandelaren van de praktijk.
Verwijzers
Informatie voor verwijzers
Voor professionals
Informatie over professionalisering (lezingen, workshops, werkbegeleiding, supervisie).
Contactpagina
Pagina met contactinformatie en contactformulier. Het formulier wordt beveiligd tegen spam.
Aanmeldformulier
Aanmeldformulier voor (toekomstige) cliënten.
Integratie website met EPD/ECD
Het aanmeldformulier op de website kan gekoppeld worden met het EPD CRSInternet. De aanmeldingen komen dan meteen binnen in uw EPD. Dit scheelt veel tijd en voorkomt fouten.
Inlogknop
Indien u CRS Client Portal heeft, gaat deze knop naar het inlogscherm voor de cliënt.
Domeinmapping
De site wordt gekoppeld aan uw eigen domeinnaam.
Beveiligde verbinding
Een SSL certificaat wordt gekoppeld aan de website voor een veilige verbinding.
Goede zoekresultaten
De nieuwe site is zoekmachinevriendelijk en wordt goed weergegeven in de zoekresultaten.
Indien u al een site heeft, worden de huidige pagina’s doorverwezen naar de nieuwe website met zogenoemde 301-redirects. Daardoor blijft de linkwaarde in zoekmachines behouden. Bovendien word voorkomen dat er dode linken ontstaan met de melding “pagina niet gevonden”.
Google Analytics en Google Search Console
Indien gewenst wordt de site gekoppeld aan Google Analytics en Google Search Console. Daarmee wordt inzicht verkregen in het bezoekersgedrag op de site en op welke zoektermen de site gevonden wordt. Die inzichten kunnen gebruikt worden om de site verder te optimaliseren.